• отзыв почему стоит выбрать адвоката приймак
  • статья адвоката по наследству
  • видео-отзыв по делу об установлении юридического факта
  • отзыв про адвоката по банковскому спору
  • отзыв об адвокате светлане михайловне приймак
  • адвокат помогла с решением земельного вопроса
  • обращение к оппонентам
  • отзыв про юриста по наследственному делу
  • скидку на юридические услуги адвоката
  • отзыв об адвокате по наследственному делу
  • отзыв об семейном адвокате по делу об уменьшении размера алиментов
  • отзыв об адвокате светлане приймак по кредитному спору
  • статьи и публикации частного адвоката
  • благодарность адвокату в виде отзыва Клиента
номер телефона адвоката

Перша «Шкода» пішла!

Новини права Перша «Шкода» пішла!

    ПОДІЯ

      На Південній залізниці відкрили довгоочікуваний швидкісний рух

      Відтепер 176-кілометрова ділянка Полтава—Красноград—Лозова, електрифікована в короткі терміни за завданням Президента України Віктора Януковича, може по праву називатися полігоном швидкісного руху й нових технологій. Саме тут, зі станції Полтава-Південна, вирушив у рейс за заданим маршрутом перший швидкісний експрес «Шкода». Його пасажирами стали працівники Південної залізниці та студенти двох профільних технікумів — харківського і кременчуцького. Бригада машиністів у складі високопрофесійних фахівців Геннадія Іванісова та Олега Григоркевича, яка демонструвала можливості швидкої їзди, помноженої на комфорт, випромінювала перед відправкою в рейс упевненість та абсолютний спокій.

      — Якісь несподіванки виключено, адже «Шкода» пройшла всі

      необхідні тестування та випробування і готова до перевезень пасажирів, — розповів власкору «Урядового кур’єра» Геннадій Іванісов. — Ми повністю «обкатали» нову ділянку, тож майбутня подорож нічим не відрізняється від тих, які вже не один раз робили в Україні і на стажуванні в Чехії. — А те, що саме нам довірили керувати цим потягом, лише додає впевненості у власних силах.

      Та й, чесно кажучи, приємно бути першопрохідцем швидкісного руху поїздів в Україні, — доповнює свого колегу Олег Григоркевич.

      "Південному експресу" — зелене світло. Фото з сайту stroyobzor.net

      Перед тим, як машиністи та інші члени локомотивно-поїзної бригади зайняли свої місця в новенькій «Шкоді», на станції Полтава-Південна відбулася урочиста церемонія відкриття швидкісного руху. В ній взяли участь заступник міністра інфраструктури України — керівник апарату Володимир Корнієнко, генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, начальник Південної залізниці Віктор Остапчук, голова Полтавської обласної державної адміністрації Олександр Удовиченко та інші керівні особи. Вони привітали залізничників, які зробили гідний подарунок до Євро-2012, з вагомою подією, а тим, хто найбільше відзначився при виконанні комплексної модернізації ділянки швидкісного руху, вручили нагороди. Членам екіпажу «Південного експресу» дісталися іменні годинники.

      Володимир Корнієнко, виступаючи перед залізничниками, наголосив, що відкриття повної швидкісної магістралі Київ—Полтава—Донецьк — «це справді трудовий подвиг. Я думаю, наші пасажири оцінять вашу роботу».

      Як відомо, електрифікація ділянки Полтава—Красноград—Лозова планувалася ще кілька десятиліть тому. Роботи там розпочалися наприкінці 80-х років минулого століття, але тоді проект не вдалося реалізувати через економічні труднощі напередодні розпаду СРСР. Нині ж це завдання виконано всього за рік: з квітня 2011 по квітень 2012 року електрифіковано 270 км колії за напрямком Полтава—Кременчук і Полтава—Красноград—Лозова, збудовано 4 стаціонарні тягові підстанції та ще дві модернізовано. «Подібних темпів електрифікації,— зазначив Віктор Остапчук, — на Південній залізниці ще не було».

      Для підвищення швидкості руху поїздів на всіх станціях ділянки укладено нові стрілочні переводи, встановлено шлагбауми, змонтовані пристрої сигналізації та зв’язку тощо. Крім цього, збудовано і введено в експлуатацію першу в Україні систему мікропроцесорної централізації та автоблокування, яка виконує всі завдання з централізації стрілок і сигналів, необхідних для безпечного управління технологічним процесом.

      За підрахунками фахівців, озвучених Володимиром Козаком під час брифінгу, який відбувся відразу ж по завершенні урочистостей, з переведенням ділянки Полтава—Красноград—Лозова на електротягу економія експлуатаційних витрат лише за рахунок відмови від дизпального становитиме 7 млн 821 тис. грн на рік. А в подальшому завдяки збільшенню кількості поїздів, що прямуватимуть цією ділянкою, сума економії зростатиме. Згідно з графіком руху поїздів на нинішній і наступний роки, на ділянці швидкісного руху передбачено курсування 14 пар пасажирських і 5 пар приміських поїздів. А в перспективі кількість пасажирських електропотягів збільшиться до 20 пар.

Источник: Урядовий Кур'єр






Обсуждаемая новость:
Руферу Мустангу вручили Золотой герб Львова

      Руферу Мустангу вручили Золотой герб Львова ...

Інші новини права:

Більше юридичних новин

юридическая помощь гражданам


юридическая помощь бизнесу


- Грамотно и профессионально, по-деловому, без пиара и заносчивости, компетентно и индивидуально. Юридические услуги и результат. ...


- Знать свою работу и уметь отстаивать права своего Клиента - это то, чем руководствуется адвокат Светлана Приймак в своей деятельности. ...


Відгуки про юриста
отзывы об светлане приймак
   Світланочко, наша дорога! Не можемо не побажати багато, багато щастя та здоров'я, успіху та сил, терпіння у подальшій роботі!
   Нехай і ваш бізнес процвітає так само, як це ви зробили для нашої родини! У нас тепер працюють 50 працівників! Йдемо вгору, завдяки вашому терпінню та порадам! Спасибі!
   Тарас Шкварчук, Калуш
Акції на юридичні послуги

Скидки на юридические услуги


-

орнамент


Більше загальних статтей

-

Більше сімейних статтей

-

Більше судової практики

-

Більше консультацій



-

-
Випадкове на сайті юриста

-
Звернення до адвоката


Тема звернення:

Ваше ім'я:




Текст Вашого звернення:
(викладіть суть Вашого звернення до юриста)



Контактний телефон: Контактний Email: