Особливості оформлення декларації про готовність об’єкта до експлуатації
Лист Держархбудінспекції від 12.07.2011 р. №40-16-982 Роз’яснення з питань оформлення декларації Держархбудінспекція роз’яснила оформлення декларації про готовність об’єкта до експлуатації.
Так, відповідно до п. 18, 19 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 р. №461 Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів , замовник (уповноважена особа) подає особисто чи надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до інспекції державного архітектурно-будівельного контролю два примірники декларації (за формою згідно з додатком 1 до Порядку №461).
Один примірник декларації після проведення реєстрації повертається замовнику, а другий — залишається в Інспекції, яка її зареєструвала.
Замовник відповідно до закону відповідає за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації.
Крім цього, кожна сторінка декларації підписується керівником замовника або замовником (для фізособи) та засвідчується печаткою замовника (за наявності).
«Дебет-Кредит»
Обсуждаемая новость: