• отзыв почему стоит выбрать адвоката приймак
  • статья адвоката по наследству
  • видео-отзыв по делу об установлении юридического факта
  • отзыв про адвоката по банковскому спору
  • отзыв об адвокате светлане михайловне приймак
  • адвокат помогла с решением земельного вопроса
  • обращение к оппонентам
  • отзыв про юриста по наследственному делу
  • скидку на юридические услуги адвоката
  • отзыв об адвокате по наследственному делу
  • отзыв об семейном адвокате по делу об уменьшении размера алиментов
  • отзыв об адвокате светлане приймак по кредитному спору
  • статьи и публикации частного адвоката
  • благодарность адвокату в виде отзыва Клиента
номер телефона адвоката

Прем’єр-міністр України Микола Азаров (із доповіді у Верховній Раді): «Підвищення ми робили поступово, тому не допустили інфляції»

Новини права Прем’єр-міністр України Микола Азаров    (із доповіді у Верховній Раді): «Підвищення ми робили поступово, тому не допустили інфляції»

    Цього року уряд зробив приємний подарунок ветеранам, істотно підвищивши їм пенсії. З 1 травня 2013-го в жодного учасника бойових дій у період Великої Вітчизняної війни, якому виповнилося 85 років, пенсія не може бути меншою за 2548 гривень. Утім, заходи з реалізації соціальних ініціатив Президента України Віктора Януковича торкнулися не лише ветеранів. Вони спрямовані на підвищення соціальних стандартів у суспільстві загалом. Та кроки до зростання добробуту населення відбуваються на тлі гострої критики цих процесів опозиційних сил. Премєр-міністр Микола Азаров під час виступу у Верховній Раді 17 квітня, розповідаючи про здобутки нинішньої влади, аргументовано відповів і на критичні закиди.

      Про збільшення доходів громадян

      Лідери опозиції говорять про крах економіки і зубожіння людей сьогодні. Тоді запитаємо: а що було три роки тому?

      Якщо зараз зростання валового внутрішнього продукту порівняно з 2009 роком становить майже 10%, зростання промислового виробництва — приблизно 18%, збільшення обсягів житлового будівництва — в 1,7 раза, зростання товарообігу — в 1,6 раза, реальної заробітної плати — в 1,4 раза, то як назвати те, що відбувалось у 2008—2009 роках?

      Якщо фонд оплати праці порівняно з 2009 роком збільшився в 1,5 раза, а видатки Пенсійного фонду — в 1,4 раза, якщо протягом трьох років уряд 18 разів підвищував зарплату бюджетників і 34 рази — пенсії для різних категорій пенсіонерів, то де ви бачите падіння доходів людей?

      До речі, підвищення ми робили поступово, крок за кроком, і тому не допустили інфляції, як це було не раз раніше.

      Чудово розумію, що доходи наших людей ще не такі, щоб забезпечити їм належний добробут. Проте ми крок за кроком робимо все, щоб збільшити доходи громадян.

      Але як тоді назвати те, що у 2009 році всі зарплати, пенсії та соціальні виплати були протизаконно заморожені? Чому ви не згадуєте про свою відповідальність за цей удар по народу України?

      Про ціну на газ

      Три роки тому перед країною постали дві головні проблеми, які вели до соціально-економічного колапсу і банкрутства: найбільша в Європі ціна на газ, яка загрожувала зупинкою базових галузей промисловості та зубожінням населення; падіння доходів людей, підкреслюю, реальне падіння доходів, заморожено соціальні гарантії. Це зумовило скорочення внутрішнього ринку.

      Зусиллями лідерів нинішньої опозиції Україну було втягнуто у газову кабалу. Газовий контракт був справжньою зрадою національних інтересів. Нас змушували, погрожуючи драконівськими штрафами, купувати 52 мільярди кубометрів газу за найвищою в Європі ціною. За півроку Україна мала стати банкрутом. Ми і зараз переплачуємо за газ суму, яка дорівнює дефіциту Пенсійного фонду або річним витратам на охорону здоров’я.

      Нам вдалося врятувати ситуацію. Завдяки домовленості з Росією у квітні 2010 року було отримано значну економію в оплаті за імпортний газ.

      Так, щороку в реальному секторі економіки залишалось майже 5 мільярдів доларів. Завдяки цьому «перепочинку» не зупинилися металургія і хімічна промисловість, держава отримала можливість комплексно стимулювати збільшення власного видобутку газу, шукати альтернативні джерела постачання та енергозбереження.

      Чи міг хто-небудь у 2009 році уявити, що Україна зможе у рази знизити обсяги споживання російського газу? Але факти — вперта річ: цього року ми купили у Газпрому у 8 разів менше газу, ніж рік тому. За 2012-й ми скоротили споживання імпортного газу на 12 мільярдів кубічних метрів — до 33 мільярдів кубометрів. Порівняйте це із 52 мільярдами, які нам нав’язували.

      Ми модернізували теплоелектростанції, перевели частину агрегатів на вітчизняне вугілля та оновлюємо потужності атомних і гідроелектростанцій. До речі, видобуток енергетичного вугілля за 2012 рік зріс на 4,2 мільйона тонн.

      Нарощуємо власний видобуток природного газу. Уперше в нашій історії до пошуку та видобутку вуглеводнів залучено світових лідерів у цій сфері: Шелл, Шеврон і ЕкссонМобіл.

      Ми домовились і здійснюємо постачання дешевшого газу з європейського спотового ринку.

      Розпочато будівництво власного заводу з виробництва ядерного палива.

      З початку 2010 року по березень 2013-го потужність альтернативної енергетики, яка виробляє електричну енергію з відновлюваних джерел, зросла у 5 разів. Усе це — результат практичних кроків, які зменшують тягар енергетичної залежності України.

      Наш уряд прийняв рішення не перекладати на громадян України всю вагу надмірних цін на газ. Ціна на газ для населення залишалася незмінною впродовж останніх 32 місяців, тарифи на електроенергію — впродовж 24 місяців. Більшість населення в Україні за газ платить 725 гривень за тисячу кубічних метрів.

      Для порівняння: вартість газу в сусідній Росії залежить від регіону і становить від 800 до 1358 гривень, споживачі в Румунії купують тисячу кубічних метрів газу за 3757 гривень, в Угорщині — за 4236 гривень, а в Болгарії — за 7433 гривні.

      Ще в середині 2010 року ми знизили планку, з якої починається компенсація витрат на послуги ЖКГ: до 15% сімейного бюджету для працездатних громадян і до 10% — для непрацездатних і пенсіонерів.

      Про підвищення добробуту населення

      З початку економічної кризи більшість країн на рекомендації МВФ вдалися до бюджетної економії, затягування пасків у соціальній сфері. Ми обрали принципово інший шлях: збільшення доходів населення і завдяки цьому зростання внутрішнього ринку. Тому першим кроком нашого уряду було підвищення соціальних стандартів.

      І уже впродовж трьох років ми послідовно проводимо політику підвищення добробуту людей. Це велика й складна робота, якій протипоказаний популізм. Адже зростання статків громадян може базуватися лише на розвитку економіки.

      Наші опоненти, намагаючись сподобатися своїм виборцям, ллють гіркі сльози, що наші літні люди отримують низькі пенсії, на які неможливо прожити.

      Я навіть не став би сперечатись, якби це питання порушували не ви.

      Знову нагадаю, чий підпис стоїть під зобов’язанням України перед МВФ здійснити пенсійну реформу. Чий? Знову ж таки Тимошенко. А представники її політичної сили мають нахабство ставити нам це у провину.

      Яке ви маєте право плакатися про важке життя старих людей? У цьому залі присутні й колишня міністр соціальної політики в уряді Тимошенко. Де були ваші сльози у 2009 році, коли наші пенсіонери отримували пенсію 556 гривень 60 копійок?!

      Я не намагаюся малювати райдужних картинок і не говоритиму, що мене влаштовують сьогоднішні розміри пенсійних виплат. Не влаштовують.

      Але ми робимо все, щоб наші громадяни отримували більше і могли достойно жити на пенсії.

      Про зростання пенсій

      За час роботи нашого уряду середній розмір пенсійної виплати збільшився в 1,4 раза і зараз становить 1471 гривню.

      На вимогу глави держави торік було проведено перерахунки пенсій майже 13 мільйонам пенсіонерів.

      У 2012 році 580 тисячам колишніх військовослужбовців у три етапи підвищували розмір пенсійних виплат.

      Середній розмір пенсій військовослужбовців станом на 1 січня 2013 року збільшився до 2 тисяч 350 гривень, або майже на 600 гривень за місяць.

      Скажіть своїм виборцям, чому 2008-го чи 2009 року влада намагалася не помічати проблем пенсійного забезпечення чорнобильців?

      Як ви мирилися з тим, що у 2009 році учасник ліквідації аварії на ЧАЕС, інвалід І групи, повинен був виживати на 1200 гривень! Як? Сьогодні йому не мають права платити менше 2548 гривень.

      У листопаді 2011 року ми прийняли рішення, завдяки якому на початок 2012-го середній розмір пенсії для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС збільшився майже у 2,2 раза — до 4280 гривень на місяць.

      Наприклад, на сьогодні середня пенсія: в інвалідів І групи — 5170 гривень; в інвалідів ІІ групи — 4744 гривні, в інвалідів ІІІ групи — 3222 гривні.

      Про підвищення соціальних допомог

      Наші опоненти дуже часто грають на проблемах соціально незахищених категорій громадян і звинувачують владу в тому, що розміри соціальних допомог, доплат та інших соціальних виплат занадто малі.

      А де було їхнє сумління, коли вони були при владі? Підвищення соціальних виплат якщо і було, то воно знецінювалось інфляцією. Наприклад, у 2009 році прожитковий мінімум (який є базою для обрахунків цих виплат) збільшився лише на 5%. Нагадаю, що інфляція була вдвічі вищою — 12,3%.

      Наш уряд за 2010—2013 роки 15 разів збільшував розмір прожиткового мінімуму. Цього року він в 1,7 раза більший, ніж 2009-го.

      Чому 2008 року, коли максимальний розмір допомоги з догляду за дитиною становив тільки 316 гривень на місяць, вас це влаштовувало?

      Ми вважали це неправильним і без зайвого галасу майже в 4 рази збільшили розмір цих виплат (до 1147 гривень на місяць).

      Ми в 1,6 раза збільшили максимальний розмір допомоги на дітей одиноким матерям. Виплати при народженні дитини за цей період збільшились у 2,4 раза.

      Мабуть, колишня міністр соціальної політики та її заступник — нині палкі опозиціонери — виявляли унікальну турботу, коли розмір державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям для непрацездатних осіб становив у 2009 році аж 188 гривень на місяць! Де ж ваша совість? А ми збільшили ці виплати у п’ять разів.

      На дітей, що проживають у малозабезпечених сім’ях, таку допомогу збільшено в 2,6 раза. Хто вам заважав це зробити? Криза? Так, і зараз криза не зникла. Нікуди вона не зникла.

      За 2010—2013 роки уряд збільшив розміри державної соціальної допомоги: інвалідам з дитинства І групи підгрупи А — в 1,8 раза; інвалідам з дитинства ІІ і ІІІ груп — в 1,6 раза.

      При вас розмір державної допомоги на догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу становив менш як 70 гривень за місяць! Забули про це? То я вам нагадаю. Як можна було на ці гроші існувати і що це за турбота держави про людей?

      Ми у 18 разів збільшили цю державну допомогу: зараз люди отримують 1147 гривень, і вона постійно підвищується.

      Про якість надання соціальних послуг

      Хочу особливо звернути увагу, що кроки уряду у сфері соціального захисту населення — це не механічне збільшення соціальних виплат. Це передусім ліквідація несправедливості й поліпшення якості надання соціальних послуг та їх адресності.

      У той час, як певні політики тільки на словах опікуються дітьми-сиротами та дітьми, які залишились без батьківського піклування, ми працюємо, щоб забезпечити їм сімейний затишок. У 2,4 раза збільшено розмір допомоги під час усиновлення дитини та в 1,6 раза — допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.

      За період з 2010 року з’явилося 1644 нові прийомні сім’ї та створено 286 нових дитячих будинків сімейного типу. Усього у прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу виховується 12 тисяч 137 дітей.

      Протягом останніх років видатки на фінансове забезпечення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу збільшувались у середньому на 30% щорічно.

      Про забезпечення засобами протезування

      Або ще одне. Надзвичайно гостро стояла проблема забезпечення людей з особливими потребами протезами та інвалідними візками.

      Протягом 2010—2012 років було видано 385,6 тисячі протезно-ортопедичних виробів та понад 70 тисяч інвалідних візків.

      Ми забезпечили всіх, хто станом на 1 вересня 2012 року набув права на отримання протезів та візків.

      Про допомогу ветеранам

      Збільшено розмір грошової допомоги ветеранам війни, яка виплачується щорічно до 5 травня.

      Так, якщо у 2009 році інвалід війни І групи отримував 540 гривень, то у 2013-му — 2415 гривень.

      Держава четвертий рік поспіль забезпечує безкоштовно житлом інвалідів війни. За останні три роки автомобілями забезпечено понад 3 тисячі інвалідів війни.

      Хочу запитати вас: чому таких практичних справ не було в 2008—2009 роках? Що тоді вам заважало?

      Про зростання зарплат

      Наші опоненти ллють крокодилячі сльози щодо того, які низькі у країні зарплати.

      Погоджуся, тому що наша мета — набагато більші доходи людей. Тільки ми не сльози ллємо, а приймаємо рішення, спрямовані на збільшення доходів.

      Згоден, що зарплати зростають не так швидко, як хотілося б. Проте складно заперечувати, що доходи населення і оплата праці — після різкого падіння у 2008—2009 роках — стабільно збільшувалися.

      Порівняйте: у грудні 2012 року середня зарплата становила майже 3 тисячі 400 гривень, а 2009-го — лише 1 тисяча 900 гривень.

      Опозиція все одно заявляє, що нічого не зроблено. Але 4,5 мільйона українців, які працюють, не забули, що у грудні 2009 року отримували лише 1,5 тисячі гривень.

      За три роки реальна заробітна плата (з урахуванням інфляції) зросла на 37%. А заощадження громадян у банках зросли (вдумайтеся у цю цифру) на 171,7 мільярда гривень.

      Про оплату праці бюджетникам

      Уряд із року в рік послідовно підвищує зарплати в бюджетній сфері.

      Ставши до роботи у березні 2010-го, уряд насамперед прийняв постанову про підвищення розміру посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки, причому перерахували збільшення із 1 січня 2010 року. Всього тариф збільшувався 18 разів.

      І впродовж наступних років ця робота тривала, попри високе боргове навантаження на бюджет, кабальну ціну на імпортований газ і високі ціни на нафту, коливання попиту на традиційні товари українського експорту.

      Останнє рішення про підвищення оплати праці в бюджетній сфері уряд прийняв 27 березня 2013 року.

      Я хотів би звернути увагу на ще один важливий аспект.

      На початку моєї каденції в уряді, в березні 2010 року, довелося повною мірою відчути негативні наслідки ігнорування владою проблем учителів, лікарів, військових тощо.

      Про заходи із закріплення кваліфікованих кадрів

      Разом з підвищенням посадових окладів протягом 2010—2013 років ми ухвалювали рішення, спрямовані на підвищення престижності праці в бюджетній сфері та закріплення кваліфікованих кадрів.

      Перелік цих рішень досить широкий, тому наведу найбільш резонансні. Так, у 2010 році встановлена:

      — допомога працівникам державних і комунальних закладів культури на оздоровлення і матеріальна допомога на вирішення побутових питань;

      — щомісячна грошова винагорода військовослужбовцям, які обіймають посади льотного і плавскладу Збройних сил;

      — надбавка у розмірі 15% посадового окладу за особливі умови праці лікарям, молодшому медичному персоналу, який працює в будинках-інтернатах для громадян похилого віку, пансіонатах;

      — на 20% було збільшено грошове забезпечення військовослужбовців-контрактників і офіцерського складу Збройних сил.

      До речі, у 2010 році уряд почав виплату надбавок, які попередній уряд тільки обіцяв:

      — для всіх педагогічних працівників, учителів шкіл і викладачів проф?техучилищ — у розмірі 20% посадового окладу;

      — для бібліотекарів — у розмірі 50% посадового окладу;

      — медичним працівникам встановлено надбавку за вислугу років (10—30% окладу).

      У 2011 році:

      — підвищено посадовий оклад та надбавку за тривалість безперервної роботи у розмірі від 30% до 60% медичним працівникам, які надають медичну допомогу хворим на туберкульоз.

      Встановлена:

      — надбавка за вислугу років від 10% до 30% посадового окладу окремим категоріям працівників установ соціального захисту населення;

      — щорічна допомога на оздоровлення медичним і фармацевтичним працівникам;

      — одноразова адресна грошова допомога у п’ятиразовому розмірі мінімальної заробітної плати випускникам медичних та фармацевтичних вищих навчальних закладів, які виявили бажання працювати в сільській місцевості.

      Серед рішень цього року — встановлення:

      — допомоги на оздоровлення та щорічної матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань працівникам медичної сфери;

      — надбавки за особливий характер праці у розмірі до 20% посадового окладу з підвищенням, надбавки за особливі умови праці у розмірі до 20% посадового окладу з підвищенням та виплати матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань медичним працівникам системи екстреної медичної допомоги;

      — прийнято рішення про поетапне збільшення щомісячної додаткової винагороди військовослужбовцям Збройних сил України, зокрема з 1 квітня 2013 року — до 20% місячного грошового забезпечення; з 1 вересня 2013-го — 40%; з 1 січня 2014-го — 60%; з 1 квітня 2014 року — 80%; з 1 липня 2014-го — в розмірі місячного грошового забезпечення.

      Головне, що підвищення організовано на системній основі, а не під вибори. Усе це економічно об∂рунтоване.

      Про інфраструктурне будівництво

      Ми розгорнули наймасштабніше інфраструктурне будівництво в історії України. І продовжимо його. Політики змінюються, а аеропорти, стадіони, мости, розв'язки, дороги, школи, медичні центри служитимуть людям.

      У 2011—2012 роках капітальні витрати державного бюджету втричі більші, ніж 2009 року. У ці дуже непрості кризові роки ми залучити сотні тисяч українських робітників та сотні вітчизняних підприємств до виконання цих робіт. Відбулася глибока реконструкція чотирьох міжнародних аеропортів. У Києві введено в експлуатацію п’ять нових станцій метрополітену. Введено в експлуатацію залізнично-автомобільний міст через Дніпро. Відкрито рух на ділянці дороги Київ—Чоп у Житомирській та Рівненській областях, відремонтовано дороги Київ—Ковель—Ягодин.

      За 2010—2012 роки введено в експлуатацію 4,6 тисячі кілометрів доріг, або втричі більше, ніж за три попередні роки. Багато це чи мало? Зрозуміло, що недостатньо.

      Ось якби газовий зашморг уряду Тимошенко не змушували країну переплачувати Росії за природний газ, ми змогли б побудувати і капітально відремонтувати в 3 рази більше доріг, ніж зараз!

      А наскільки збільшилося будівництво шкіл, лікарень? Цього теж не бачать наші опоненти? І людей змушують не бачити. То я доповім.

      Про спорудження шкіл

      Опозиційні політики нав’язують думку, що наш уряд тільки те й робить, що закриває школи. Це неправда. Певну оптимізацію мережі навчальних закладів — там, де замало учнів, — не можна порівняти з 2008—2009 роками, коли було ліквідовано 231 навчальний заклад.

      Насправді уряд із перших днів роботи зробив акцент на відновленні інфраструктури дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів.

      За три роки введено в експлуатацію 74 нові сучасні школи і капітально відремонтовано 6 тисяч 400 загальноосвітніх навчальних закладів.

      Школи відкрито там, де їх чекали десятки років. Із 2010-го по 2013 рік відкрили 1345 дошкільних навчальних закладів.

      Глава держави поставив перед урядом завдання забезпечити охоплення 85% дітей дошкільними закладами. І це завдання буде виконано.

      Про програму «Шкільний автобус»

      Високими темпам реалізується програма «Шкільний автобус» для України. Нагадаю, що цю програму ініціював у 2004 році нині чинний Президент України В. Ф. Янукович. За 2010—2012 роки придбано 1579 автобусів, тобто дві третини всіх автобусів, закуплених за весь час реалізації програми.

      У 2013 році ми плануємо закупити школам ще понад 400 автобусів.

      Триває комп’ютеризація шкіл. Тільки у 2012 році українські школярі отримали 23 тисячі комп’ютерів, якими оснащено майже 3 тисячі комп’ютерних класів.

      Про мережу лікувальних закладів

      А ще уряд розгорнув загальнонаціональне будівництво і реконструкцію медичних закладів: від регіонального рівня до високоспеціалізованих клінік та медичних центрів.

      За 2010—2012 роки реконструйовано, відремонтовано та побудовано 240 закладів охорони здоров’я. Чого ви ніколи не вміли робити і ніколи цього не робили!

      За 2011—2012 роки відкрито 8 перинатальних центрів ІІІ рівня, яких до цього взагалі не було в Україні.

      Серед високоспеціалізованих медичних об’єктів світового класу в Україні тепер можна назвати центри із використанням ПЕТ-технологій, перший дитячий Центр клінічної токсикології, інтенсивної та еферентної терапії.

      У 2011 році здійснено реконструкцію та оснащення сучасною медичною технікою та обладнанням Науково-практичного медичного центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ.

      Відкрито новий хірургічний корпус Національного інституту раку. Здійснено реконструкцію з розширенням будівель Центру інфекційних хвороб. Проведено реконструкцію та оснащення сучасною медичною технікою та обладнанням Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин.

      Будується новий корпус дитячої лікарні «Охматдит» з Центром онкогематології та трансплантації кісткового мозку, що вперше дасть можливість в Україні надавати медичну допомогу за світовими стандартами дітям з онкологічними захворюваннями.

      Я назвав вам тільки окремі об’єкти. І цю роботу ми продовжуватимемо. Тому що стан охорони здоров’я у країні нікого не задовольняє. Тільки на відміну від опозиції, ми не галасуємо про це, а область за областю, район за районом робимо медицину якіснішою і доступнішою.

      Про перспективу

      Багато в чому успіх перетворень залежить від того, наскільки злагоджено працюють усі гілки влади.

      Безумовно, у 2010 році нам було б значно важче витягнути країну з прірви, де вона перебувала, якби не злагоджена робота Президента, тодішнього парламенту й уряду. Це дуже важливо для держави, для її громадян. Там, де немає злагодженої роботи, немає й результату.

      Звертаюся до всіх! Не треба плутати парламент із барикадами, а державну політику — з мітингом. Усім нам треба важко працювати.

      Заради великої мети — перетворення України на сучасну державу з високими стандартами життя — ми готові на максимальні компроміси. Чи є цьому альтернатива? Переконаний, що немає.

      Протягом 20 років незалежності Україна жила в ситуації відкладених системних реформ і незроблених капіталовкладень у модернізацію економіки та соціальної сфери. Це все одно, що рік у рік відкладати капітальний ремонт будинку. Тоді від фундаменту до стріхи все прогниває, ламається, протікає, зношується. Звідси ті аварії на підприємствах і в житлово-комунальному господарстві, зруйновані дороги тощо — все, що так гостро вражає країну.

      Неможливо заморозити перетворення ще на 20 років, сподіваючись, що «якось воно само владнається». Не владнається, шановні колеги. Світова економічна криза сьогодні «вибраковує» слабких і нерішучих, роз’єднаних, тих, хто ворогує один з одним, політичними чи ідеологічними суперечностями. Тим часом інші вириваються далеко вперед, завойовують міцні позиції на світовому ринку.

Источник: Урядовий Кур'єр






Обсуждаемая новость:
Реформа судебной системы - один из основных антикоррупционных шагов правительства

      Реформа судебной системы - один из основных антикоррупционных шагов правительства ...

Інші новини права:

Більше юридичних новин

юридическая помощь гражданам


юридическая помощь бизнесу


- Грамотно и профессионально, по-деловому, без пиара и заносчивости, компетентно и индивидуально. Юридические услуги и результат. ...


- Знать свою работу и уметь отстаивать права своего Клиента - это то, чем руководствуется адвокат Светлана Приймак в своей деятельности. ...


Відгуки про юриста
отзывы об светлане приймак
   Очень приятно работать с ЮРИСТОМ, который соблюдает сроки выполнения задач и делает это качественно, не занимая у нас лишнего времени.
   Огромнейшее спасибо Светлане Михайловне за все, что она делает для нашей компании. Можем порекомендовать этого юриста только с хорошей стороны.
Акції на юридичні послуги

Скидки на юридические услуги


-

орнамент


Більше загальних статтей

-

Більше сімейних статтей

-

Більше судової практики

-

Більше консультацій



-

-
Випадкове на сайті юриста

-
Звернення до адвоката


Тема звернення:

Ваше ім'я:




Текст Вашого звернення:
(викладіть суть Вашого звернення до юриста)



Контактний телефон: Контактний Email: